Herbalife
Herbalife
 
Herbalife Herbalife Acasă
Herbalife
Herbalife
Herbalife
BINE AȚI VENIT LA   Herbalife Diete și nutriție sănătoase !
Herbalife
Herbalife
Herbalife
Diete și nutriție
Herbalife Controlul greutății
Herbalife Energie și fitness
Herbalife Nutriție personalizată
Herbalife Nutriție externă
Herbalife Planul meselor
Herbalife Calculator IMC
Herbalife Alimentație echilibrată
Herbalife Rețete
Herbalife
Comenzi On-line

Herbalife

Herbalife
Controlul greutății
Herbalife
Herbalife
Energie și Fitness

Herbalife

Herbalife
Nutriție personalizată
Herbalife
Herbalife
Îngrijire personală
Herbalife
 
Herbalife
Herbalife

Ați ajuns la etapa de stagnare a pierderii în greutate?
 

Când constatați că procesul săptămânal de pierdere în greutate a stagnat, acest lucru este deseori identificat ca fiind o „fază de platou în procesul de pierde a greutății”, iar majoritatea celor care țin un regim sunt foarte frustrați de această stagnare bruscă.

 
Cinci sfaturi pentru a trece de perioada de stagnare :
 
Herbalife

Utilizați un jurnal alimentar, pentru a continua să vă monitorizați consumul de calorii - Este posibil ca la începutul dietei să fi fost mai atenți — cântărind și măsurând tot ceea ce mâncați — însă acum s-ar putea să nu mai fiți la fel de preciși ca la început. Acest lucru vă va readuce pe drumul cel bun.

Herbalife

Înlocuiți două mese ale zilei cu un shake proteic, care să vă ajute să vă încadrați în limita de calorii. Atunci când va preparați shake-ul, știți exact ce ingrediente folosiți - și câte calorii sunt în pudra proteică, în lapte și în fructe — prin urmare nu mai trebuie să mai ghiciți numărul de calorii consumate. Înlocuiți două mese cu shake-ul iar pentru a treia masă consumați ceva sănătos. Completați planul zilnic de meses  cu gustări proteice sărace în grăsimi, legume și fructe.

Herbalife

Cinați mai rar în oraș - Indiferent cât de atenți credeți că sunteți atunci când mergeți la un restaurant, de obicei este greu să estimați corect câte calorii consumați, deoarece este deseori greu de ghicit cum sunt preparate mâncărurile.

Herbalife

Intensificați-vă programul de exerciții fizice, în special cel de rezistență – Dacă ați făcut exerciții fizice o perioadă de timp, fără să vă intensificați programul de exerciții, este posibil să nu mai ardeți la fel de multe calorii ca la început.  Adăugați mișcări noi la rutina zilnică de exerciții, măriți intensitatea și creșteți greutățile folosite.

Herbalife

Se poate să vă aflați la greutatea potrivită – dacă aveți posibilitatea, faceți o analiza a valorilor corporale. Mușchii sunt mai „denși” și ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea – prin urmare, dacă aveți masa musculară mai dezvoltată decât o persoană obișnuită, s-ar putea să aveți o greutate mai mare decât cea pe care credeți că ar trebui să o aveți.  Dacă grăsimea corporală se află în limite normale, atunci s-ar putea să nu mai aveți multe kilograme sau chiar nici un kilogram în plus de pierdut.

 
Componentele unei alimentații echilibrate :
 
PROTEINELE
Proteine Herbalife

Proteinele sunt piatra de temelie a oricărei forme de viață, fiind esențiale pentru creșterea celulelor și refacerea țesuturilor.

 
Iată câteva din funcțiile lor esențiale :
Herbalife Ajută la dezvoltarea masei musculare și la refacerea țesutului muscular, contribuind la o mai bună sănătate a oaselor
Herbalife Esențiale pentru energie
Herbalife Ajută sistemul imunitar să funcționeze corespunzător.
 
Surse bune de proteine :
Herbalife Ouă
Herbalife Pește
Herbalife Pui și carne albă slabă
Herbalife Carne roșie slabă
Herbalife Nuci și semințe
Herbalife Fasole și leguminoase
 
Pudra Proteică Personalizată te ajută să-ți păstrezi masa musculară slabă.
Folosește, de asemenea, și shake-urile Formula 1, pentru a-ți atinge necesarul zilnic de proteine.
 
CARBOHIDRAȚII
Carbohidrati Herbalife O sursă majoră de combustibil pentru organism, esențială pentru funcționarea zilnică a acestuia, inclusiv pentru exerciții fizice.
 
Cei mai sănătoși carbohidrați :
Herbalife Cereale integrale, inclusiv pâine din făină integrală, paste, cereale și orez brun
Herbalife Fasole și leguminoase
Herbalife Fructe
Herbalife Legume
 
Carbohidrați dăunători :
Herbalife Dulciurile și zahărul, deoarece au un conținut foarte mic de fibre, vitamine sau minerale și tind să fie bogate în zaharuri simple
 
Include carbohidrații sănătoși în alimentație :
Herbalife Încearcă să îți umpli jumătate din farfurie cu salată și legume
Herbalife Consumă fructe și legume ca gustări și folosește pâinea integrală pentru sandwich-uri
 
GRĂSIMILE SĂNĂTOASE
Grasimile sanatoase Herbalife Grăsimile îndeplinesc diferite funcții în alimentația noastră zilnică :
Herbalife Ajută creierul și sistemul nervos
Herbalife Contribuie la absorbția grăsimilor solubile în grăsime
Herbalife Conferă gust alimentelor
Herbalife Ne păstrează ochii, pielea, oasele și unghiile sănătoase
 
Grăsimile sănătoase provin din :
Herbalife Pește și ulei de pește
Herbalife Ulei de măsline
Herbalife Nuci
Herbalife Avocado
 
Pentru a controla aportul de grăsimi :
Herbalife Evită prăjelile
Herbalife Consumați alimente fierte, în abur, la grătar sau coapte
Herbalife Consumați cu moderație sosuri, maioneză, unt și margarină
Herbalife Încercați variantele fără grăsime sau cu conținut scăzut de grăsime (ex: lapte, iaurt, sosuri pentru salată și gustări)
 
Include în alimentație grăsimile sănătoase :
Herbalife Consumă pește de câteva ori pe săptămână
Herbalife Adaugă la salată un pumn de alune sau avocado
Herbalife Folosește câteva picături de ulei de măsline când gătești
 
FIBRELE
Fibre Herbalife Fibrele sunt esențiale prin contribuția lor la funcționarea normală a sistemului digestiv.
 
Fibrele sunt importante pentru :
Herbalife Transportul alimentelor prin tractul digestiv
Herbalife A încetini absorbția de carbohidrați în sânge – asigurând un nivel al glicemiei constant
Herbalife Sprijin pentru bolile cardiovasculare
 
Aportul de fibre recomandat pentru adulți este de 24g pe zi, însă mulți dintre noi nu consumăm suficiente fibre.
 
Încearcă să incluzi în alimentație câteva din aceste surse de fibre :
Herbalife Fasole, leguminoase, păstăi, paste și orez din cereale integrale, pâine din cereale integrale, nuci, semințe, tărâțe, legume și fructe
 

Contribuie la sănătatea sistemului digestiv cu Fibre & Plante aromate.

 
VITAMINELE ȘI MINERALELE
Vitamine si minerale Herbalife Vitaminele și mineralele ajută la controlul greutății, la asigurarea vitalității și a unei stări bune de sănătate. Ele sunt esențiale pentru creșterea și dezvoltarea normală a organismului.
 
Chiar și deficiențele minore pot duce la daune permanente. Din cauza stresului, a unei diete neechilibrate și a expunerii la diverși poluanți, adesea este necesar să îți suplimentezi alimentația cu vitamine și minerale.
 
Vitaminele ne ajută să luăm energie din alimente și permit pielii, oaselor și mușchilor să crească și să se refacă.
 
Există 17 minerale, precum fierul, calciul și magneziu, pe care trebuie să le consumăm, deoarece organismul nu le poate sintetiza.
 
Suplimentează-ți alimentația sănătoasă cu nutrienți esențiali necesari zilnic, cu ajutorul Complexului de Multivitamine Formula 2.
 

Asigură-ți aportul zilnic de calciu cu Xtra-Cal.

 
CALORIILE
Calorii Herbalife Caloriile sunt :
Herbalife unități de energie consumate de organism pentru a-și desfășura funcțiile sau activitățile
Herbalife create din proteine, grăsimi și carbohidrați, care se găsesc în băuturile și în alimentele consumate
Herbalife necesare pentru funcționarea elementară a organismului, cum ar fi funcționarea inimii, a creierului și a plămânilor (cunoscut și ca metabolism bazal)
Herbalife esențiale pentru a alimenta activitățile – de la cel mai mic gest al mâinii la alergări de 3 kilometri
   
  Numărul de calorii necesare în fiecare zi depinde de cât cântărim, de ce masă musculară avem și de cât suntem de activi.
   
  În cazul în care consumați mai multe calorii decât are nevoie organismul¸ suplimentul de calorii va fi păstrat ca grăsime.
   
  În cazul în care consumați mai puține calorii decât are nevoie organismul, caloriile depozitate anterior (grăsimea) vor fi folosite pentru a genera energie suplimentară.
   
  F0,45 kg = aproximativ 3.500 de calorii
 
Pentru a pierde în greutate :
Herbalife Reducând 500 de calorii zilnic, veți elimina un total de 3500 calorii într-o săptămână – adică veți pierde cam 0,45 kg grăsime. Însă nu consumați niciodată mai puțin de 1200 calorii pe zi*
Herbalife Dacă vreți să pierdeți mai mult de 0,45 kg pe săptămână, fie va trebui să reduceți și mai mult aportul de calorii*, fie să creșteți cantitatea de calorii arse prin mișcare.
 
Pentru a-ți menține greutatea :
 
Echilibrați caloriile din alimente și băuturi cu cele extinse.**
 
Dacă sunteți femeie :
Herbalife Veți avea nevoie cam de 12 calorii la fiecare 0,45 kg din greutatea corporală (O femeie de 70 kg are nevoie cam de 1800 de calorii pe zi).
 
Dacă sunteți bărbat :
Herbalife Veți avea nevoie cam de 14 calorii la fiecare 0,45 kg din greutatea corporală (un bărbat de 90 kg are nevoie cam de 2800 de calorii pe zi).
 
 
 
Tags
 
Alimentatie echilibrata - Pierdere in greutate, Proteine, Carbohidrati,Grasimi, Fibre, Vitamine, Minerale, Calorii , Diete, Nutritie, Slabire, Sanatate, Herbalife, Controlul greutatii, Energie si fitness, Nutritie personalizata, Nutritie externa, Planul meselor, Calculator IMC, Alimentatie echilibrata, Retete
Herbalife


Controlul greutății | Energie și fitness | Nutriție personalizată | Nutriție externă | Planul meselor | Calculator IMC

Herbalife
Distribuitor Independent

Herbalife

Indicele de Masă Corporală

Herbalife

Alimentație echilibrată

Herbalife

Alimentație

Planul meselor

Herbalife

Plan

Rețete delicioase

Herbalife

Rețete

 

 

Herbalife
Herbalife
  Herbalife Copyright © Distribuitor Independent Herbalife.  Toate drepturile rezervate.